loading...

نيازمندي پيام سرا

نيازمندي پيام سرا تاسيس سال 1386

بازدید : 224
سه شنبه 12 بهمن 1400 زمان : 19:53

تولید و اجرا کننده کابینت "آی لکس" را می‌توان بهترین تولید کننده کابینت در تهران دانست که صفر تا صد کار را درجه یک و با قیمت مناسب انجام می‌دهد.

کابینت‌ها یکی از بخش‌های بسیار مهم در آشپزخانه هستند و باید به بهترین شکل طراحی و تولید شوند. یک کابینت وقتی کارایی خوبی دارد که بتواند انجام کارها را برای شما سریع‌تر و راحت‌تر کرده و فضای کافی خوبی نیز ایجاد کند. تولید و اجرا کننده کابینت آی لکس با در نظر گرفتن نیاز مشتریان، فضای آشپزخانه و سلیقه افراد و با استفاده از فناوری‌های نوین، بهترین کابینت‌ها را برای شما تولید می‌کند.

چرا آی لکس چوب از بهترین تولید کنندگان کابینت در تهران است؟

نحوه ساخت کابینت باکیفیت و کارایی بالا همیشه چیزی بوده است که شرکت طراحی و ساخت کابینت آی لکس به دنبال آن است. بازار امروز، سازندگان کابینت را ملزم به استفاده از تجهیزات و فناوری خودکار برای کسب مزیت رقابتی کرده و همچنین نیازهای کابینت سازی سفارشی مشتریان را برآورده می‌کند. شرکت آی لکس چوب مفتخر است که همواره برای ارائه بهترین کارها و جدیدترین طراحی‌ها به مشتریان، از فناوری‌های نوین بهره برده است.

ظهور ماشین آلات CNC ابزار، پشتیبانی و منابعی را فراهم کرده است که برای ساخت کابینت از ماشین‌های دستی فراتر می‌رود و در نتیجه ساخت کابینت را بسیار کارآمدتر کرده است.

بازدید : 93
سه شنبه 12 بهمن 1400 زمان : 19:47

عکس‌ها یادگاری‌هایی ماندگار از روزهای خوب و خاص هستند که یادآور گذشته می‌باشند. آتلیه "شاین" یک آتلیه حرفه‌ای و با سابقه است که می‌توانید با خیالی آسوده ثبت لحظات خود را به آن بسپارید.

یک عکس عالی می‌تواند خاطره خوبی برای هر خانواده‌ای در طول زندگی آنها باشد. همه شما ممکن است عکس خانوادگی یا برخی عکس‌های دیگر را در اتاق خود داشته باشید که حس خوبی را القا می‌کنند. آتلیه شاین یکی از بهترین آتلیه‌های عکاسی در تهران است که لحظات ماندگار زندگی شما را با بالاترین کیفیت و زیباترین شکل ممکن ثبت می‌کند.

بازدید : 190
شنبه 9 بهمن 1400 زمان : 12:56

مقاطع استیل محصولاتی از جمله : ورق، لوله، پروفیل، اتصالات، میلگرد و ... هستند که در آلیاژهای مختلف ساخته میشوند و شما می توانید برای خرید انواع مقاطع استیل با قیمت کف بازار از طریق سایت کلیدآهن اقدام کنید.

یکی از موارد مهم در خرید مقاطع استنلس استیل، خرید از تولید کننده و عرضه کننده است؛ زیرا آنها بهترین قیمت و کیفیت را به شما ارائه می دهند. اگر به شما بگوییم که فروشگاه اینترنتی کلیدآهن یکی از بهترین استیل فروش های آنلاین برای خرید ورق استیل براق، میلگرد استیل، لوله استیل و تمامی فرآورده های استیلی است؛ اغراق نکرده ایم. اما اگر شما هنوز هم مردد هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

استیل و اتصالات مربوط به آن به یکی از پرطرفدارترین محصولاتی تبدیل شده است که امروزه در زمینه های مختلف از آن استفاده میشود و با مزیت هایی که دارد توانسته کاربردهای خود را به خوبی به نمایش بگذارد. اما اگر شما هم یکی از خریداران مقطع های استیل می باشد؛ مطمئنا با دیدن شرکت ها و فروشگاه های آنلاین زیادی که در زمینه فروش مقاطع استیل فعالیت دارند، سردرگم شده اید. ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا بدون درنگ بهترین مرکز فروش استیل در ایران را انتخاب کنید.

بازدید : 91
شنبه 9 بهمن 1400 زمان : 12:51

حوله تبلیغاتی به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی شناخته شده میباشد که بازده فوق العاده بالایی نسبت به قیمت و عمرش دارد ، البته باید از جای مطمعنی تهیه گردد و گرنه نتیجه برعکس دارد.

این محصول ارزان از جذابیت بسیار بالای برخوردار است چرا که مردم از حوله استفاده میکنند اما با طرح های گل ، اسپرت ، رنگی و... اما همین که لوگوی برند یک شرکت را روی حوله ببینند کاملا برایشان تازگی دارد و حس خوشایندی را منتقل میکند.

حوله تبلیغاتی چیست؟

حوله تبلیغاتی حوله ای است که تولید کننده فقط مختص سفارش مشتری آرم و یا لوگوی کسب و کار مشتری را روی حوله به صورت بافت درج میکند و همینطور در کناره حوله مشخصات تکمیلی کسب و کار را مانند شعار تبلیغاتی ، راه های ارتباطی ، سایت و ... را درج میکند.

بازدید : 255
يکشنبه 20 مهر 1399 زمان : 7:28

درآمد شرکت حسابداری
رشته حسابداری در تمام جهان با توجه به حجم فعالیت هایی که دارد، اهمیت این فعالیت ها برای شرکت ها و نیز بازار کار مناسبش به خودی خود برای هر شخص حقیقی نیز مناسب بوده است، البته لفظ مناسب شاید نتواند حق مطلب را به خوبی بیان نماید، شاید به بیان بهتر بتوان گفت این درآمد به معنای واقعی کلمه خوب است. حال اگر این درآمد در قالب یک شرکت حسابداری نیز باشد، بدیهی است که بالاتر هم خواهد رفت. جالب است بدانید در بررسی های به عمل آمده در کشور خودمان، درآمد ناشی از حسابداری، در بالاترین میزان در میان سایر مشاغل قرار دارد. به نوعی که، این رشته با پیشی گرفتن از مشاغلی همچون مشاورین و بنگاه داران املاک و زمین، خدمات حقوقی نظیر وکالت، پزشکان و دندان پزشکان، در صدر مشاغل از نظر درآمدی قرار گرفته است. این بررسی ها توسط مأمورین مالیاتی در کشور به عمل آمده است. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که درآمد یک شرکت یا مؤسسه حسابداری بر اساس میزان فعالیت هایی است که انجام می دهد و این موضوع نیز به خودی خود مربوط می شود به اعتباری که آن مؤسسه و شرکت حسابداری توانسته است برای خود کسب نماید.
شرایط ثبت شرکت حسابداری
اگر قصد تأسیس یک شرکت حسابداری دارید، ابتدا باید مشخص نمایید که می خواهید شرکت حسابداری تان از کدام نوع باشد، از نوع سهامی خاص باشد یا با مسئولیت محدود، شرایطی که برای ثبت این دو وجود دارد نیز با یکدیگر متفاوت است.
شرایطی که شما برای ثبت یک شرکت حسابداری سهامی خاص نیاز دارید به شرح زیر می باشد:
برای این شرکت حداقل به 3 نفر به عنوان عضو و 2 نفر به عنوان بازرس نیاز خواهید داشت که البته این ها نیز خود شرایطی دارند، برای مثال حتما یکی از اعضای هیئت مؤسس می بایست کارشناسی یا کارشناسی ارشد و یا دکتری حسابداری داشته باشد. همچنین، مسئولان دولتی یا مجلسی یا اعضای شورای اسلامی شهر یا روستا، قوه مجریه و قوه قضاییه نباید در میان اعضای شرکت حضور داشته باشند. بعد از این موارد، لازم است شما مبلغ یک میلیون ریال به عنوان سرمایه شرکت داشته باشید، که 35درصد آن در ابتدا و بصورت نقدی از شما اخذ خواهد شد.
این شرایط برای شرکت های حسابداری مسئولیت محدود، اندکی متفاوت است و در این شرکت ها حداقل نیاز است دو نفر عضو باشند و سرمایه شرکت نیز همچون سهامی خاص، یک میلیون ریال می باشد که با پرداخت تمام آن، باید تعهد لازم داده شود. در مورد استخدام حسابدار در تهران اطلاعات بیشتر را از سایت محاسبان تلاشگر خبره بدست آورید.

بازدید : 1221
يکشنبه 12 مرداد 1399 زمان : 13:08

کامیون (تریلی) رنو- Renault t 480 xl

شرکت رنو یک شرکت خودروسازی فرانسوی است،که در طراحی و ساخت انواع کشنده ها ،کمپرسی و خودروهای مختلف سنگین در عرصه خودرو سازی جهانی نقش مهمی را ایفا می کند.درسال 2014 شرکت رنو از محصولی رونمایی کرد که در سپتامبر همان سال در جشنواره IAA در فرانسه موفق به دریافت جایره کامیون سال 2015 شد.طراحی این کامیون زیبا و با وقار به گونه ای که جذابیت خاصی در ذهن بیننده ایجاد میکند در طراحی شبکه های جلو پنجره از دو پله جلویی استفاده شده که از مدل تا شونده و مشابه پله های VOLVO FH است.

تریلی رنو T480 به دلیل کیفیت بالا ی خود توانست استاندارد آلایندگی زیست محیطی EEV+EUROS را دریافت کند. طراحی بسیار زیبا و هدفمند به این صورت که قسمت بالایی کابین ، 13 درجه انحنا دارد که ایرو دینامیک محسوب شده و درکنار چراغ یک تکه عبور دهنده هوا وجود دارد تا ازاصطکاک هوا بکاهدباعث شده نظر رانندگان بسیاری را به خود جلب کند.قدرت موتور این کشنده کامیون رنو 480 اسب بخار بوده که می توان گفت در نوع خود بی نظیر است. این نوع مدل کشنده مصرف سوخت کمتر نسبت به مدل های قبلی خود دارد.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 27
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 275
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 1435
  • بازدید سال : 11475
  • بازدید کلی : 62051
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی