loading...

نيازمندي پيام سرا

نيازمندي پيام سرا تاسيس سال 1386

بازدید : 366
شنبه 9 اسفند 1399 زمان : 15:11

هُنگ كُنگ شهري است جزيره‌اي در جنوب چين. منطقه خودمختار هنگ كنگ با هفت ميليون و ۲۳۰ هزار نفر جمعيت، از مهم‌ترين بازارهاي مالي و تجاري آسيا و جهان به‌شمار مي‌رود. هنگ كنگ از سال ۱۸۴۲ تا ۱۹۹۷ جزو مستعمرات امپراتوري بريتانيا بود. در سال ۱۹۹۷ و پس از پايان يافتن پيمان پيشين به جمهوري خلق چين پيوست.
منطقه هنگ كنگ يكي از دو منطقه تقسيماتي ويژه در جمهوري خلق چين است. منطقه ديگر ماكائو است.

هُنگ كُنگ شهري است جزيره‌اي در جنوب چين. منطقه خودمختار هنگ كنگ با هفت ميليون و ۲۳۰ هزار نفر جمعيت، از مهم‌ترين بازارهاي مالي و تجاري آسيا و جهان به‌شمار مي‌رود. هنگ كنگ از سال ۱۸۴۲ تا ۱۹۹۷ جزو مستعمرات امپراتوري بريتانيا بود. در سال ۱۹۹۷ و پس از پايان يافتن پيمان پيشين به جمهوري خلق چين پيوست.
منطقه هنگ كنگ يكي از دو منطقه تقسيماتي ويژه در جمهوري خلق چين است. منطقه ديگر ماكائو است.

دانستني هايي درباره هنگ كنگ :

هنگ‌كنگ شهري با ۳۹ ساختمان بلند كه ارتفاع هر يك بيش از ۲۰۰ متر است به شهر آسمان‌خراش‌ها معروف شده و تعداد ۴ برج بلند از مجموع ۱۵برج مرتفع دنيا را در خود جاي داده‌است. منطقه هنگ‌كنگ چهارمين منطقه در جهان از نظر تراكم جمعيت به‌شمار مي‌آيد. ميد-لِولز، نام اعيان‌نشين‌ترين منطقه هنگ‌كنگ است.
همان‌طور كه گفته شد، هنگ كنگ منطقه‌اي خود مختار از كشور چين است.
هنگ كنگ با جمعيت ۷/۵ ميليوني خود و با تعداد ۱۳۰۰۰۰ نفر در هر كيلومتر مربع بيشترين تراكم جمعيت را در جهان دارد.
بالاترين ميانگين عمر متعلق به هنگ كنگ است. اين ميزان براي مردان ۸۱ سال و براي زنان ۸۶ است.
مردم هنگ كنگ با داشتن ميانگين ضريب هوشي ۱۰۷، در صدر باهوش‌ترين مردم جهان قرار دارند.
در سال ۲۰۱۱ ركورد ميزان گردشگر براي اين منطقه و حتي جهان با تعداد ۴۲ ميليون نفر شكسته شد.
ميزان ماليات در هنگ كنگ به نسبت كم است؛ به طوري كه ميزان ماليات بر درآمد از ۲ درصد تا ۱۷ درصد تعريف شده است.

جاذبه گردشگري هنگ كنگ:

پارك اوشن هنگ كنگ | ocean park :

پارك اقيانوس هنگ كنگ در سال 1977 افتتاح شده است و با 91 هكتار مساحت يكي از جاذبه هاي گردشگري هنگ كنگ به حساب مي آيد يكي از افتخارات اين پارك اين است كه مسن‌ ترين پانداي جهان را نگهداري مي كند كه در سال 2015 تولد 37 سالگيش را جشن گرفتند و براي دومين بار ركوردش را در گينس ثبت كردند.

تور و ويزاي هنگ كنگ

ديزنى لند هنگ كنگ (Disneyland):

اين پارك در سال 2005 ميلادي فعاليت خود را آغاز كرد كه بزرگ‌ ترين مجموعه بازي در هنگ كنگ محسوب مي‌شود اما در سطح جهاني كوچك‌ ترين ديزني لند به حساب مي‌آيد. اين پارك دكورهاي ويژه براي جشن‌هاي هالووين، عيد پاك، كريسمس و سال نو چيني را دارد كه با بازديد از آن‌ها مي‌توانيد با نوع برگزاري آن‌ها آشنا شويد، همچنين هفت سرزمين مختلف در ديزني لند هنگ كنگ وجود دارد كه ساخت قلعه‌هاي آن‌ها از هفت داستان و انيميشن متفاوت الهام گرفته شده است .

تور و ويزاي هنگ كنگ

جزيره زيباي لانتائو درهنگ كنگ :

يكي از بزرگترين جزايردر هنگ كنگ با مناظر طبيعي زيبا و سواحل خيره كننده جزيره لانتائو هنگ كنگ ميباشد كه در دهانه رودخانه مرواريد قرار دارد و داراي مناظر زيبا و مكان هاي تاريخي جالبي مي باشد. بلندترين قله در اين جزيره قله ي كوه ققنوس است كه ارتفاع آن 950 متر است. قله لانتا او در اين جزيره با ۹۳۴ متر ارتفاع دومين قله مرتفع هنگ كنگ است. كه يكي از محبوب ترين جاذبه هاي توريستي هنگ كنگ براي گردشگران است. جزيره لانتائو محيطي كوهستاني ، سواحل بزرگ شني و پاركي وسيع دارد كه تقريبا نيمي از جزيره را در بر گرفته است. در اين جزيره بزرگ مي توان تقريبا 1000 گونه مختلف حيوانات را يافت. همچنين گردشگران ققنوس براي ديدن ولذت بردن از طلوع آفتاب اغلب در شب صعود ميكنند، و قبل از طلوع آفتاب به اوج قله مي رسند.

تور و ويزاي هنگ كنگ

بام هنگ كنگ يا قله ويكتوريا در هنگ كنگ :

قله ويكتوريا (Victoria Peak) در نيمه غربي جزيره هنگ كنگ قرار دارد، با نام Mount Austin نيز شناخته مي‌شود كه نام كوهي در نيمهٔ‌غربي هنگ‌كنگ است. منطقه اعيان‌نشين ميد-لِولز در ارتفاعات كوه‌پايه ويكتوريا پيك واقع شده‌است.
نماي روز و شب قله ويكتوريا بسيار متفاوت است و البته هر يك زيبايي خاص خود را دارند. اين محل به دليل موقعيت جغرافيايي خاص و چشم‌انداز بي‌نظير، سالانه حدود 7 ميلون گردشگر را به سوي خود جذب مي‌نمايد. قله ويكتوريا با ارتفاع 554 متري از سطح دريا، داراي هوايي بسيار عالي است كه همين ويژگي به همراه چشم انداز فوق‌العاده، اين محل را به يكي از نقاط مورد علاقه مهندسان و انبوه سازان براي ساخت ويلاهاي لوكس و مجلل مسكوني تبديل كرده است.

پارك هنگ كنگ:

در منطقه سنترال جزيره هنگ كنگ واقع است. داراي آب نما و حوضچه هاي زيبا با انواع ماهي بوده و محيطي سالم براي خانواده ها است.
پارك هنگ كنگ با مساحتي معادل ۸۰ هزار متر مربع در سال ۱۹۹۱ افتتاح شد و نمونه‌اي از تلفيق طراحي مدرن با مناظر طبيعي است. از جمله جاذبه‌هاي پارك مي‌توان به موزه چاي هنگ كنگ و مركز هنرهاي تجسمي هنگ كنگ اشاره كرد.
پارك شهر ديواري كاولون هنگ كنگ | Hong Kong Kowloon Wall Park
پارك شهر ديواري كاولون هنگ كنگ تنها جايي بود كه توسط دولت بريتانيا اداره نمي شد. به خاطر همين مخفي گاه بسياري از افرادي بود كه از قانون گريزان بودند. از آثار باقي مانده مي توان به دروازه قديمي و گداخانه آن اشاره كرد. غرفه ها، مجسمه ها، باغ و زمين بازي اين محل را به جايي مناسب جهت اوقات فراغت خانواده ها تبديل نموده است.

تور و ويزاي هنگ كنگ

تور و ويزاي هنگ كنگهتل معروف هنگ كنگ:

اگر شما قصد مسافرت به هنگ كنگ را داشته باشيد يا ميخواهيد ويزاي هنگ كنگ بگيريد و تور هنگ كنگ برويد بهتر است كه قبل از اقدام به ثبت نام تور با هتل هاي معروف هنگ كنگ آشنا شويد كه در اين مقاله قصد داريم 13 تا از هتل هاي معروف هنگ كنگ را معرفي كنيم.
هتل رويال ويو | Royal View Hotel
اين هتل ۴ ستاره هنگ كنگ داراي ۶۸۸ اتاق است.
اگر مي‌خواهيد ديدي وسيع از پارك مركزي شاتين داشته باشيد و رودخانه شينگ مون از مقابل چشمان شما عبور كند، اقامت در هتل چهار ستاره رويال پارك هنگ‌كنگ (Royal Park Hotel) را انتخاب كنيد.از هتل رويال (Royal View Hotel) تا فرودگاه بين المللي هنگ كنگ، AsiaWorld–Expo و شهر ديزنى لند در هنگ كنگ تنها ۲۰ دقيقه فاصله است.
هتل رويال ويو در يك موقعيت عالي و در نزديكي ساحل Ting Kau و Lido قرار دارد و تنها از هتل تا ساحل ۲ دقيقه فاصله است

تور و ويزاي هنگ كنگ
هتل د ريتز كارلتون هنگ كنگ | The Ritz-Carlton Hong Kong
اين هتل ۵ ستاره هنگ كنگ داراي ۳۱۲ اتاق و 118 طبقه است.
هتل د ريتز كارلتن (The Ritz-Carlton Hong Kong) سال 2010 با ۱۱۸ طبقه در جزيره هنگ ‌گنك افتتاح شد. اين هتل 5 ستاره از لوكس ترين هتل هاي پنج ستاره هنگ كنگ است، اين هتل شعبه ‌‌اي از هتل ‌هاي لوكس زنجيره ‌اي ريتس كارلتن است. هتل The Ritz-Carlton Hong Kong همچنين در ليست بهترين هتل‌هاي دنيا در رده ۷۵ قرار دارد. اين هتل مجلل از موقعيتي جغرافيايي منحصر به فرد و چشم اندازي خاص برخوردار بوده ، براي گردشگراني كه به منظور تجارت و خريد ، استراحت و يا گردش به هنگ كنگ سفر كرده اند ، گزينه اي ايده آل است.

تور و ويزاي هنگ كنگ
هتل پنين سولا درهنگ كنگ | Peninsula
اين هتل ۵ ستاره هنگ كنگ داراي 300 اتاق است.
هتل 5 ستاره پنين سولا (Peninsula) در هنگ كنگ در سال 1928 افتتاح شده و پس بازسازيهاي مكرر هم اكنون جزو معروف ترين هتل هاي 5 ستاره شهر محسوب مي گردد. اين هتل لقب «بانوي بزرگ شرق» را يدك مي‌كشد و واقعا هم لايق اين عنوان است.
هتل پاندا هنگ كنگ | Panda
اين هتل ۵ ستاره هنگ كنگ داراي 502 اتاق است.
نماي هتل پاندا (Panda) ، اصلا به آسمانخراش هاي بلند شباهت ندارد اما داخل آن بسيار لوكس و داراي لابي شيكي است. هتل پاندا با 27 طبقه در سال 1963 بازگشايي شد كه در آن زمان بلندترين ساختمان هنگ كنگ بود.
هتل جي‌ وي مريوت هتل هنگ‌كنگ | JW Marriott Hotel Hong Kong
اين هتل ۵ هنگ كنگ ستاره داراي ۶۰۲ اتاق است.
هتل جي‌وي مريوت (JW Marriott Hotel Hong Kong)، هتلي مجلل و مدرن است كه با طراحي فوق‌العاده‌اي كه دارد، مسافران را عاشق خود مي‌كند. اين هتل در نزديكي مجتمع اقيانوس آرام قرار دارد و گزينه‌اي عالي براي دسترسي به مراكز خريد است.دسترسي از اين هتل به بخش‌هاي ديگر شهر بسيار راحت است و ايستگاه مترو در نزديكي آن قرار دارد.
هتل گرند حيات هنگ كنگ | Grand Hyatt Hong Kong
اين هتل ۵ ستاره هنگ كنگ است و داراي ۵۴۲ اتاق است.
هتل گرند حيات هنگ كنگ هتلي لوكس و مجلل است كه با امكاناتي بي‌نظير از مهمانان خود پذيرايي مي‌كند. منظره فوق‌العاده‌اي كه اتاق‌هاي هتل دارد مهمانان را مجذوب خود مي‌كند و اقامتي فراموش‌نشدني را براي آنان فراهم مي‌كند.
هتل د پارك لن هنگ‌ كنگ | The Park Lane Hong Kong, a Pullman Hotel
اين هتل ۵ ستاره هنگ كنگ است و داراي ۸۲۸ اتاق است.
موقعيت هتل د پارك لن هنگ‌ كنگ (The Park Lane Hong Kong):
هتل د پارك لن هنگ‌كنگ ا پول‌ من هتلي ۵ ستاره در همجواري پارك زيباي ويكتوريا است كه به تازگي مرمت شده است. هتل داراي طراحي مدرن و كارمنداني وظيفه‌شناس است كه خدمات را به بهترين شكل ممكن براي مهمانان تدارك مي‌بينند. هتل در موقعيت شهري مناسبي قرار دارد و مراكز خريد، رستوران‌ها و دفاتر كاري بسياري در اطراف هتل قرار دارد و مسافران با سيستم حمل و نقل عمومي به راحتي مي‌توانند به بخش‌هاي ديگر شهر بروند.
هتل ايسلند شانگري لا هنگ كنگ | Island Shangri-La Hong Kong
اين هتل ۵ ستاره هنگ كنگ داراي ۵۶۵ اتاق است.
هتل ايسلند شانگري لا هنگ كنگ اقامتي لوكس را فراهم مي‌كند و مهمانان مدت اقامت بي‌نظيري را در آن سپري مي‌كنند. اين هتل لوكس با طراحي و دكوراسيون فوق‌العاده، محيطي سرشار از آرامش را ايجاد كرده است كه خدمات رفاهي منحصربه‌ فردي را ارائه مي‌كند.اتاق‌هاي زيبا با پنجره‌هايي بزرگ كه رو به پارك باز مي‌شود، از ويژگي‌هاي اتاق‌هاي هتل است كه با دكوراسيوني مدرن و با رنگ‌هاي كلاسيك دكور شده است. همه اتاق‌ها داراي اينترنت بي‌سيم، سيستم تهويه مطبوع و تلويزيون است.
هتل ماندرين اورينتال هنگ كنگ | Mandarin Oriental Hong Kong
اين هتل ۵ ستاره هنگ كنگ داراي ۵۰۱ اتاق است.
هتل ماندرين اورينتال هنگ كنگ نمايي زيبا از بندرگاه ويكتوريا را در هر لحظه كه مهمانان بخواهند، از اتاق خودشان به آنان هديه مي‌دهد. اين هتل لوكس و مجلل اقامتي بي‌نظير را به مهمانان خود مي‌بخشد و امكانات فوق‌العاده‌اي را از همان بدو ورود در اختيار آنان قرار مي‌دهد.اين هتل در قلب هنگ كنگ قرار دارد و بخش اصلي از مراكز تجاري و فروشگاه‌هاي شهر در اين محل مستقر هستند و مهمانان، چه آنان كه براي كارهاي تجاري به اين شهر سفر كرده‌اند، چه آنان كه براي گردشگري آمده‌اند، دسترسي فوق‌العاده‌اي به همه چيز خواهند داشت.از اين هتل تا ميدان Statue نزديك به ۰٫۳ كيلومتر و تا فرودگاه نزديك به ۴۰ دقيقه فاصله است.
هتل كنراد هنگ كنگ | Conrad Hong Kong
هتل كنراد هنگ كنگ هتلي ۵ ستاره و لوكس است كه در اطراف آن پر از مراكز خريد و محل‌هايي براي تفريح است. خدمات ارائه شده در اين هتل همانند هتل‌هاي نامبرده خاص و بي‌نظير است و مهمانان لحظات مملو از آرامش را در اين هتل سپري خواهند كرد. از هتل تا ايستگاه MTR Admiralty حدود ۵ دقيقه پياده و تا فرودگاه بين‌المللي Chek Lap Kok تنها ۳۰ دقيقه فاصله است.

تور و ويزاي هنگ كنگ
هتل فور سيزن هنگ كنگ | Four Seasons Hotel Hong Kong
اين هتل ۵ ستاره هنگ كنگ داراي ۳۹۹ اتاق است.
هتل فور سيزن هنگ كنگ هتلي لوكس و ۵ ستاره در هنگ كنگ است كه اتاق‌هاي آن منظره بي‌نظير و پانارومايي از شهر را به همراه دارد و داراي رستوران‌هاي متعددي است.
هتل دلند مارك ماندرين اورينتال هنگ كنگ | The Landmark Mandarin Oriental Hong Kong
اين هتل ۵ ستاره داراي ۱۱۳ اتاق است.
موقعيت هتل د لندمارك ماندرين اورينتال هنگ كنگ | Hotel The Landmark Mandarin Oriental Hong Kong :
هتل د لندمارك ماندرين اورينتال هنگ كنگ شايد بتوان گفت يكي از برترين هتل‌هاي ۵ ستاره هنگ كنگ است كه در قلب شهر قرار دارد و با توجه به موقعيت منصربه‌ فردي كه دارد مهمانان بسياري را با امكانات و تجهيزات بي‌نظير ميزباني مي‌كند
هتل د آپر هوس هنگ كنگ | The Upper House
اين هتل ۵ ستاره است و داراي ۱۱۷ اتاق است.
هتل د آپر هاوس هتلي ۵ ستاره ديگري است كه منظره‌اي فوق‌العاده به سمت بندرگاه ويكتوريا دارد و پنجره‌هاي آن ديدي پاناروما از شهر و زيبايي آن را به مهمانان عرضه مي‌كند. از هتل تا فرودگاه ۴۰ دقيقه فاصله است.

آشنايي با مراكز خريد مهم در هنگ كنگ:

1- مركز خريد لندمارك(مركزي)(Landmark)
مركز خريد لند مارك هنگ كنگ، معروف به بازار مركزي، يكي از قديمي تزين و برجسته ترين مراكز خريد هنگ كنگ مي باشد كه بين هتل ماندارين و برج هاي اداري واقع شده است.
فروشگا هاي شيك در 5 طبقه ، بهترين مارك هاي بين المللي در اسيا را عرضه مي دارند.

تور و ويزاي هنگ كنگ
2- مركز خريد پسيفيك پالاس (دريايي)(Pacific Palace)
مركز خريد پسيفيك پالاس، در يك موقعيت فوق العاده در مركز هنگ كنگ با نماي زيبايي از بندر هاربر واقع شده است. بازار پسيفيك يا همان اقيانوس آرام داراي بيش از 130 فروشگاه در 3 طبقه مي باشد.
3- مركز خريد هاربر سيتي(Harbor City)
مركز خريد هاربر سيتي هنگ كنگ ، واقع در تسيم شا تيسو، بخش خرده فروشي داراي بيش از 700 فروشگاه، 50 سالن غذاخوري و 2 سينما در چهار طبقه مي باشد. بازار هاربر سيتي به چهار بخش تقسيم شده است: ترمينال، هتل آركاد هنگ كنگ، بازار و مركز تريح و سرگرمي.
4- مركز خريد تايمز اسكوئر(Times Square)
مارك هاي معروف داخلي و بين المللي، مثل ماركس اسپنسر، در اين مركز خريد تايمز اسكوئر هنگ كنگ، به مردم معرفي شدند. تايمز اسكوئر با بيش از 14 طبقه ، و فروش مارك ها و برندهاي تجاري، به شهرت منحصر به فردي دست يافته است.
5- مركز خريد آي اف سي(IFC)
بازار IFC در بالاي ايستگاه هنگ كنگ واقع شده است و داراي 200 فروشگاه، يك سينما، سالن بدنسازي در چهار طبقه مي باشد. ارزش اين را دارد كه فقط براي صرف شام و نهار به اين مركز خريد IFC هنگ كنگ برويد.
6- مركز خريد فستيوال واك(Festival Walk)
مركز خريد فستيوال واك هنگ كنگ محل مناسبي براي خريد، سرگرمي و غذاخوردن مي باشد. اين بازار، بزرگترين زمين اسكيت روي يخ در را دارد. يك سينما و نمايشگاه هاي هنري نيز از رويدادهاي برجسته در اين فروشگاه بزرگ مي باشد.
7- مركز خريد المنتس(Elements)
فلز، چوب، آب، آتش و زمين عناصر پنجگانه چيني ها مي باشد و از همين رو نام اين مركز خريد المنتس يا همان عناصر پنجگانه ناميده شده است كه در غرب كولون، منطقه اي فوق العاده ، واقع شده است. بازار المنتس داراي مارك هاي تجاري، سالن هاي غذاخوري، و سينمايي با ظرفيت 1600 نفر، مي باشد.

تور و ويزاي هنگ كنگ
8- مركز خريد سوگو(Sogo)
مركز خريد SOGO در هنگ كنگ واقع در خيابان يي وو در نزديكي تايمز اسكوئر، يكي از مجتمع خريد هاي بزرگ و متخصص در مارك هاي ژاپني مي باشد. اين مركز خريد 19 طبقه بي نظير هر چيزي از مد و لباس، اسباب بازي، پوشاك بچگانه، الكترونيك و.. را به عرضه خريد مي گذارد.
مراكز خريد برتردر هنگ كنگ
9- مركز خريد وينگ ان(Wingan)
مركز خريد وينگ ان، يك نام خانگي در سراسر هنگ كنگ مي باشد و به عنوان يكي از بهترين و لوكس ترين فروشگا ه ها شناخته شده است. اين بازار محل فروش تجهيزات خانگي، مد و لباس، وسايل الكترونيكي ، اسباب بازي و ... مي باشد.
10- مركز خريد نيو تاون پلازا(New Town Plaza)
مركز خريد نيو تاون پلازا يك مجموعه بزرگ مي باشد كه شامل سه پاساژ بزرگ مي شود. بخش اصلي اين مركز خريد، داراي يك برج 9 طبقه مي باشد با يك سينما، فروشگاه، سينما، يك باغ در پشت بام و يك مركز تفريحي براي كودكان. پس اگر فرندان كوچك و خردسال داريد، اين مركز خريد نيو تاون پلازا در هنگ كنگ، قطعا همان جايي است كه بايد برويد.

تور و ويزاي هنگ كنگ

آخرين ويرايش در شنبه, 30 فروردين 1399 11:07
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 217
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 19
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 933
  • بازدید سال : 12677
  • بازدید کلی : 63253
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی